Μέρος 2 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

 Η ημέρα του τελικού ήρθε και ήμασταν πάρα πολύ ενθουσιασμένοι και οι δυο. Πηρα και άδεια από την δουλειά την Δευτέρα για να την πηδάω ασταμάτητα. Η μέρα ήταν Κυριακή. Αγοράσαμε κάποια σνακ, ανάψαμε το τζάκι και καθισαμε και ξεκινήσαμε να βλέπουμε τον αγώνα. Στο πρώτο ημίχρονο οι ομάδες μας ήταν ισοπαλία.

Magic Vibes Massage Studio


Στο πρώτο δεκαπεντάλεπτο του δεύτερου ημιχρόνου, η ομάδα της νικούσε, και άρχισα να ανησυχώ. Όταν έμειναν περίπου 10 λεπτά, η φιλενάδα μου γύρισε και με κοίταξε και μου είπε.."μην ανησυχείς, το ξύρισα πολύ καλά το μουνι μου και για να μπορείς να το γλύφεις άνετα χωρίς κανένα εμπόδιο."


Γίνε το Next €€ TOP €€ Model στο Instagram


Ήμασταν και οι δύο πάρα πολύ καυλωμένοι, και το γεγονός ότι θα της ξέσκιζα τον κώλο ζωντανά στην κάμερα αν κέρδιζα με καύλωνε ακόμη πιο πολύ. Την κοίταξα γελώντας και μου είπε " μην ξεχνάς ότι διπλασιάσαμε το στοίχημα".


Αχ ναι σκεφτηκα...θα πρέπει να της γλείφω το μουνι για δέκα ημέρες ασταμάτητα τώρα...


Ελπίζω να το απολαύσεις μου ειπε...και γέλασε...


Όταν μου το είπε αυτό, σήκωσε το πόδι της και ειδα το μουνι της φρεσκοξυρισμένο ...δεν φορούσε εσώρουχο η τσουλα…


Καθώς περνούσαν τα λεπτά και το αποτέλεσμα δεν άλλαζε σκέφτηκα ότι θα έχανα το στοίχημα και θα έπρεπε να τρώω το μουνι της για τις επόμενες δέκα ημέρες.


Πέρασαν και τα τελευταία λεπτά και καθώς κόντεψε στο τέλος του ο αγώνας, η γυναίκα μου σήκωσε τα πόδια της και έφερε το μουνι της στα μούτρα μου. Η βρώμα του μουνιού της με χτύπησε στην μύτη… Μου έχωσε το πρόσωπο στο μουνι της και μου είπε "πλήρωσε".


Ο αγώνας έληξε και ξεκίνησα να γλύφω...ο πρώτος της οργασμός ήρθε γρήγορα και μου έκανε μούσκεμα το πρόσωπο και με έβαλε να τα γλείψω και αυτά...


Μέρος 3

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 2 VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 2 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας